Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Διήμερο αφιέρωμα για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Σοφάδων με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου (Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία) διοργάνωσε δράσεις και εκδηλώσεις. Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου μας παρουσίασε τις κατασκευές και τα δημιουργήματα των εργαστηρίων του σε πάγκο στην Κεντρική πλατεία των Σοφάδων, ώστε να γνωρίσουν οι πολίτες των Σοφάδων τις δράσεις των μαθητών (μυρωδικά που καλλιεργούν στο σχολείο, κατασκευές με πηλό, λικέρ κλπ.), να κοινωνικοποιηθούν οι μαθητές και να προετοιμαστούν για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Μεγάλη ήταν η συμβολή και η παρουσία αντιπροσωπείας του Δήμου Σοφάδων και κυρίως του αντιδημάρχου κ. Αγγελόπουλου Βασιλείου και τους οποίους οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά.

Επίσης το εργαστήριό μας ως προέκταση της πιο πάνω δραστηριότητας και για την ολοκλήρωση των δράσεων για την 3η Δεκεμβρίου (Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ) διοργάνωσε προβολή οπτικοακουστικού υλικού και μία βιωματική δράση με απώτερο σκοπό να έρθουν όλοι οι μαθητές πιο κοντά. Συγκεκριμένα προσκάλεσε τους καθηγητές και τους εκπαιδευτικούς του ΕΠΑΛ Σοφάδων, με το οποίο και συστεγαζόμαστε, και παρουσίασε ένα βίντεο με πρωταγωνιστές τους μαθητές του σχολείου μας. Το βίντεο γυρίστηκε από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου με στόχο να δείξει τις ιδιαίτερες και μοναδικές ικανότητες των μαθητών μας, την ανάγκη να τους καταλάβουμε και να κατανοήσουμε τον τρόπο που λειτουργούν. Το δεύτερο μέρος του βίντεο περιλάμβανε αθλητικές δραστηριότητες των παιδιών. Στο τέλος οι μαθητές του ΕΠΑΛ πήραν μέρος με την παρότρυνση των εκπαιδευτικών σε βιωματικές δραστηριότητες (λεπτής κινητικότητας, οπτικοκινητικού συντονισμού, αντιληπτικής ικανότητας και αισθητηριακής δραστηριότητας) για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, δηλαδή της ικανότητας να μπορούν να μπουν στη θέση του άλλου, και να δουν τον κόσμο με τα δικά τους μάτια.

Ευχαριστούμε θερμά το διευθυντή του ΕΠΑΛ Σοφάδων κ. Μανόπουλο Σωτήριο, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετείχαν, για τη συνεργασία τους και τη θερμή αποδοχή της βιωματικής δράσης.